AI-förbättrad:
Översätt till
Ønsker du å engasjere alle som er berørt av en spesiell hendelse, må du bli en ekspert på arrangementshåndtering. Å arrangere et arrangement krever ofte mye tid og planlegging. Det er også viktig å kunne engasjere og motivere deltakerne. Arbeidet er heller ikke over bare fordi arrangementet er avsluttet - da begynner prosessen med å samle inn og analysere data om hvordan deltakerne opplevde seminaret, kick-offen, konferansen eller arrangementet du gjennomførte. For at arbeidet skal gå mye lettere, har vi på Ungapped utviklet en spesiell løsning for arrangementshåndtering som du vil ha nytte av både før, under og etter selve arrangementet. Enkelt, smidig, raskt og inneholder alt du kan tenkes å trenge for å ta vare på arrangementene dine.
Hva er det som gjør vår eventhåndtering så bra? Fremfor alt at du har all eventadministrasjon samlet på ett sted. Med letthet kan du overvåke hvor du befinner deg i planleggingsprosessen, identifisere neste steg og håndtere eventuelle behov for tiltak angående påmeldinger eller utsendelser til deltakere. Ungapped er eksperter på kommunikasjon og markedsføring, og vår erfaring har lagt grunnlaget for utformingen av verktøyet for eventhåndtering. Med Ungappeds eventverktøy kan du blant annet kunne:
Vårt verktøy for arrangementshåndtering passer for de fleste organisasjoner og bedrifter som arrangerer arrangementer. Du får tilgang til en plattform som gir deg alt i ett, fra å lage deltakerlister slik at du enkelt kan håndtere invitasjonene til å sende ut arrangementsevaluering etterpå.
Arrangementhåndtering som lar deg nå ut i flere kanaler og lar deg følge opp via automatiske påminnelser. All arrangementhåndtering skjer via vårt grensesnitt.
Sørg for at deltakerne dine er engasjerte før, under og etter arrangementet. Håndter forespørsler før arrangementet, mentometer og spørsmål under arrangementet, samt oppfølging etterpå.
Hold oversikt over alt på ett sted. Deltakerne dine melder seg på, melder avbud og sjekker inn via plattformen vår. Du ser all statistikk og status på arrangementets oversikt.
Med Ungapped får du tilgang til en kraftig digital kommunikasjonsplattform. Vårt team er alltid nær deg for å hjelpe deg lykkes med kommunikasjonen din.
Lag bedre kundeundersøkelser og medarbeiderundersøkelser med vår undersøkelsesverktøy.
Opprett e-poster slik du vil ha dem. Bruk våre ferdige e-postmaler og bilder, eller enkelt opprett dine egne basert på ditt merke.
Opprett automatiserte strømmer og øk kommunikasjonen din. Ikke la leadsene bli kalde.
fra 349 SEK per måned
fra 749 NOK per måned
fra 5 249 NOK per måned